Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium

Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium
link : Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium

Baca juga


Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium

MALAYSIAKINI



Seorang pemandu bas yang membawa penyokong Kedah untuk menyaksikan perlawanan akhir Piala Malaysia di Shah Alam malam tadi ditemui mati di dalam basnya dipercayai akibat sakit jantung.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, ACP Shafien Mamat, berkata M Batumalai, 51, ditemui tidak sedarkan diri oleh rakannya yang juga pemandu kedua kira-kira pukul 7 malam di bahagian tempat duduk pemandu.

Bas itu diparkir berhampiran Stadium Shah Alam.

Beliau berkata rakan mangsa kemudian memaklumkan kejadian berkenaan kepada anggota polis yang bertugas di luar stadium.

"Pasukan perubatan dari Hospital Tengku Ampuan Rahimah, Klang yang melakukan pemeriksaan ke atas Batumalai mengesahkan dia meninggal dunia.

"Hasil bedah siasat yang selesai dilakukan lewat malam tadi mendapati punca kematian mangsa adalah akibat sakit jantung," katanya ketika dihubungi.

Shafien berkata pihak polis turut menghubungi keluarga pemandu itu di Pulau Pinang yang kemudian mengesahkan Batumalai memang menghidap sakit jantung.

"Bas berkenaan kemudian diambil alih oleh pemandu kedua untuk membawa penyokong pulang semula ke Kedah selepas perlawanan. Kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut," katanya.

Mengenai perlawanan malam tadi, beliau berkata kawalan keselamatan yang ketat dan kerjasama baik penyokong kedua-dua pasukan menjadikan perlawanan itu tidak dicemari dengan kejadian di luar kawalan.

"Polis mengucapkan terima kasih kepada semua pihak terutama penyokong kedua-dua pasukan yang mengikut arahan yang diberikan," katanya.- Bernama



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium

Sekianlah artikel Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pemandu bas penyokong Kedah mati di luar stadium dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/pemandu-bas-penyokong-kedah-mati-di.html

Subscribe to receive free email updates: