Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang

Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang
link : Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang

Baca juga


Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang

 
Timbalan menteri pendidikan berkata, keselamatan ialah keutamaan dan ibu bapa diminta memastikan calon SPM mematuhi arahan pihak berkuasa dari semasa ke semasa.


P-Kamalanathan-penang-flood1

GEORGE TOWN: Peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) diteruskan seperti jadual untuk calon di Pulau Pinang walaupun negeri itu berdepan bencana banjir kilat, kata timbalan menteri pendidikan.

Datuk P Kalamanathan berkata, perkhidmatan kecemasan sudah diarahkan untuk membawa calon ke pusat peperiksaan dan Jabatan Pendidikan negeri juga dalam keadaan berjaga-jaga.

Seramai 443,883 calon SPM 2017 akan menduduki peperiksaan itu mulai esok hingga 4 Disember nanti.

Ia akan dimulakan dengan kertas 1 Bahasa Malaysia dijadualkan 8 pagi, disusuli kertas 1 Teori Seni Visual pada 11 pagi dan kertas 2 Bahasa Malaysia pada 2 petang.

“Kami masih menilai keadaan ini, tetapi kami berharap dapat menjalankan peperiksaan mengikut masa dan jadual.

“Semua guru dan pengawas sudah diberitahu untuk bersiap sedia membantu semua calon yang menduduki peperiksaan itu. Keutamaan kami ialah keselamatan pelajar.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang

Sekianlah artikel Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir: Peperiksaan SPM diteruskan di Pulau Pinang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/banjir-peperiksaan-spm-diteruskan-di.html

Subscribe to receive free email updates: