Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !

Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan ! - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !
link : Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !

Baca juga


Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !


Orang ramai, yang berminat menyimpan matawang digital (cryptocurrency) kini dipelawa memiliki Kazuki Coin. Matawang terbaharu ini kini sedang  meletup dipasaran dan dalam masa yang begitu singkat, nilainya terus naik secara mendadak.

Kazuki Coin adalah jelmaan Bitcoin, dan ia juga menggunakan teknologi Satoshi Nakamoto dalam penghasilannya. Kazuki bakal menjadi matawang masa depan "future currency" yang terbaik di dunia kerana ia didatangkan dengan prasarana yang cukup untuk kemudahan.

Antaranya, Kazuki Coin mempunya Blockchain sendiri yang dikenali sebagai Kazuki Coin Wallet. Ini bermakna, Kazuki tidak perlu menggunakan pihak ketiga untuk urusan transaksi dan sebagainya. Banyak program matawang yang muncul sekarang ini, masih bergantung sepenuhnya kepada Bitcoin dan Blockchain dalam setiap urusan.

Malah, pada masa akan datang Kazuki juga akan melancarkan "Exchanger" sendiri yang diberi nama K-Pay (Kazuki Payment). Ia digunakan sebagai platform pembayaran tunai. Paling menarik, pengguna tidak perlu bersusah payah untuk membuka akaun lain bagi mendapatkan kad debit (Visa/Master) untuk tujuan pengeluaran wang.

Dengan K-Pay, anda boleh keluarkan wang melalui mana-mana akaun bank tempatan tanpa perlu ada pihak ketiga yang menguruskannya lagi. Caj perkhidmatan juga lebih murah, serendah 2% (di Malaysia) dan urusan selesai dalam tempoh tidak sampai dua jam.

Paling menarik, urusan Kazuki Coin adalah secara telus dan menyakinkan dimana segala urusan menggunakan kadar semasa. Maknanya urusan dibuat mengikut kadar nilai Kazuki dan matawang semasa pada waktu ini. Makanya, harga dan nilai Kazuki akan berubah-ubah pada setiap masa (tidak statik).

Pada masa ini nilai bagi 1 Kazuki Coin (KC/KZKH) ialah USD0.60 (RM2.57) sahaja. Nilai dijangka naik mendadak ke paras USD30.00 (RM128.50) menjelang akhir tahun 2017 ini. Kazuki bermula di India, dan kini mula digunakan di beberapa buah negara di seluruh dunia termasuk Malaysia bagi rantau Asia Tenggara.

Jika Bitcoin tidak diuruskan oleh mana-mana pihak, Kazuki Coin kini diuruskan secara rasmi oleh Superbest Power, syarikat pengeluar jenama kopi terkenal di negara kita. Segala urusan transaski dan pembayaran dibuat secara telus ke akaun syarikat terbabit. 

Pada awalnya, matawang digital ini digunakan secara trading atas urusan jual beli (eksport import) kopi keluaran Superbest Power. Ia bermula selepas syarikat terbabit menyedari, penggunaan matawang kertas (fiat) berhadapan dengan berbagai risiko termasuk cukai perkhidmatan yang terlalu tinggi dan kelewatan penerimaan bayaran dari seluruh dunia. Maka itulah Kazuki Coin digunakan sebagai platform pembayaran yang lebih cepat, pantas dan kadar caj perkhidmatan paling minima. 

Menyedari hakikat inilah Superbest Power akhirnya membuka peluang untuk memiliki matawang digital ini kepada masyarakat dunia, termasuk kita di Malaysia. Pejabat urusan Kazuki Worldwide kini mula beroperasi di 8trium Damansara, Kuala Lumpur. 

Justeru, anda dipelawa untuk memilik matawang ini yang bakal dilancarkan secara rasmi pada penghujung bulan Ogos ini di Bali, Indonesia (Kazuki International). Anda ada pilihan sama ada untuk menjadi penyimpan (pasif) dengan menyertai aktiviti "mining", pajakan perlombongan Kazuki Coin atau menjadi usahawan (aktif) dengan menawarkan peluang ini kepada orang lain. Berbagai tawaran dan ganjaran menarik menanti anda sebenarnya.

Dalam keadaan matawang digital Bitcoin yang semakin tinggi nilainya sekarang ini, maka orang ramai boleh membeli dan menyimpan Kazuki Coin. Harganya masih diparas rendah dan situasi ini hampir sama dengan diawal kemunculan Bitcoin hampir 10 tahun  yang lalu. Hari ini, mereka yang menyimpan Bitcoin menikmati hasilnya. Maka, anda jangan tunggu dan lihat sahaja. Bertindak segera, jangan lepaskan peluang keemasan ini. Ingat, jangan salahkan masa sekarang jika hari esok nilai naik dan anda gagal memilikinya. 

Berminat, untuk dapatkan info lanjut klik www.kazukicoin.net dan sebarang pertanyaan sila taip KC_NAMA_LOKASI  hantarakan ke talian hotline 010-8672810 (WhatsApp). Sessi pencerahan dan roadshow ke seluruh negara akan diadakan dalam masa terdekat ini. #advitorial


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan !

Sekianlah artikel Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kazuki Bakal Ganti Bitcoin Sebagai Matawang Digital Masa Hadapan ! dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/kazuki-bakal-ganti-bitcoin-sebagai.html

Subscribe to receive free email updates: