JDT julang Piala Malaysia kali pertama

JDT julang Piala Malaysia kali pertama - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul JDT julang Piala Malaysia kali pertama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : JDT julang Piala Malaysia kali pertama
link : JDT julang Piala Malaysia kali pertama

Baca juga


JDT julang Piala Malaysia kali pertama

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Johor Darul Ta'zim (JDT) membuktikan mereka raja bola sepak tanah air ketika ini apabila merangkul kejuaraan Piala Malaysia buat kali pertama selepas menewaskan juara bertahan Kedah 2-0 pada aksi final di Stadium Shah Alam, malam tadi.
 
Dua gol pada setiap babak menerusi jaringan Aidil Zafuan Radzak dan Gonzalo Cabrera memastikan trofi itu kembali menuju ke selatan tanah air selepas Johor muncul juara pada 1985 dan 1991.
 
Gelaran itu melengkapkan kabinet trofi JDT sejak ditubuhkan pada 2013 apabila mereka merangkul kejuaraan Liga Super 2014, 2015, 2016 dan 2017, Piala FA 2016, Piala Sumbangsih 2015 dan 2016 serta Piala AFC 2015.
 
Memetik laporan BH Online, perlawanan akhir ini disaksikan 80,000 penyokong ibarat pertemuan buku dengan ruas apabila JDT mahu memburu gelaran kedua musim ini selepas meraih kejuaraan Liga Super kali keempat berturut-turut.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel JDT julang Piala Malaysia kali pertama

Sekianlah artikel JDT julang Piala Malaysia kali pertama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel JDT julang Piala Malaysia kali pertama dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/jdt-julang-piala-malaysia-kali-pertama.html

Subscribe to receive free email updates: