Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir

Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir
link : Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir

Baca juga


Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir

THE MALAYSIAN TIMES
 


BAYAN LEPAS: Orang ramai yang pasport mereka rosak atau hilang dalam kejadian banjir di negeri ini Ahad lepas, boleh membuat permohonan pasport gantian secara percuma di pejabat Imigresen berhampiran mulai esok hingga 31 Dis ini.

Ketua Pengarah Imigresen Datuk Seri Mustafar Ali berkata permohonan pasport gantian berkenaan adalah untuk pasport yang rosak atau hilang akibat kejadian banjir itu dan belum tamat tempoh.

“Mangsa banjir yang terlibat, segeralah buat laporan di pejabat Imigresen terlebih dahulu dan hendaklah membuktikan ia (pasport hilang atau rosak) disebabkan bencana bukan kecuaian,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas Program Tinjauan Mesra Misi Cakna Kebajikan dan Gotong Royong Pasca Banjir Jabatan Imigresen di sini hari ini.

Beliau berkata kuarters jabatan berkenaan di sini, turut terjejas dalam kejadian banjir tersebut dan anggaran kerugian bagi 40 unit kuarters untuk 70 keluarga itu ialah kira-kira RM400,000.

Sementara itu, Rohana Ibrahim, 39, berkata ini kali pertama kawasan kuarters didiaminya itu dinaiki air menyebabkan sebahagian besar perabot di rumahnya rosak.–Bernama



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir

Sekianlah artikel Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pasport gantian percuma untuk mangsa banjir dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/pasport-gantian-percuma-untuk-mangsa.html

Subscribe to receive free email updates: