Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan

Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan
link : Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan

Baca juga


Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan

THE MALAYSIAN TIMES
 


KUALA LUMPUR: Lelaki yang dikatakan sengaja menendang seorang wanita di jejantas dari Bank Negara Malaysia (BNM) menuju ke Jalan Raja Laut seperti tersebar dalam media sosial, ditahan polis malam tadi.

Suspek berusia 34 tahun itu ditahan di hadapan Masjid Saidina Hamzah, Kampung Batu Muda, Jalan Ipoh di sini pada 11.05 malam tadi.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mazlan Lazim berkata siasatan mendapati suspek pernah ditangkap tahun lepas atas kesalahan sama.

“Suspek tidak mengalami sebarang masalah mental namun mempunyai sikap panas baran yang melampau.

“Suspek turut mempunyai rekod kesalahan lain seperti mengugut, melakukan kianat dan mencederakan orang lain,” katanya kepada pemberita pada sidang media di Ibu Pejabat Polis Daerah Cheras.

Beliau berkata suspek kini ditahan dan permohonan reman sedang dibuat pagi ini.

Kes disiasat mengikut Seksyen 325 Kanun Keseksaan kerana menyebabkan kecederaan.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan

Sekianlah artikel Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Lelaki tendang wanita di jejantas ditahan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/lelaki-tendang-wanita-di-jejantas.html

Subscribe to receive free email updates: