Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan

Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan
link : Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan

Baca juga


Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan





Guru besar sebuah sekolah kebangsaan di Kajang Utama didakwa mengamalkan sikap rasis apabila menolak permohonan Kuil Sri Maha Karumariamman Alayam (KSMKA) penggunaan dewan sekolah untuk mengadakan perayaan rumah terbuka Deepavali pada 4 November, jam 8.00 malam bagi komuniti India di taman itu.

“Guru besar SKKU mempersoalkan saya menggunakan jawatan Pengerusi Kuil KSMKA kerana menurutnya ini merupakan sekolah Melayu dan perkataan penganut Hindu atau Kuil tidak dibenarkan.

“Program yang kami anjurkan hanyalah Rumah Terbuka Deepavali bukan sahaja untuk komuniti Taman Kajang Utama, anak-anak berbangsa India yang bersekolah di SK Kajang Utama tetapi juga pendudukan Kajang Utama, kita satu Malaysia.

“Kita pun ikut semua peraturan sekolah”. kata S.M Kathirvellu, Pengerusi Kuil KSMKA yang dilaporkan blog kamikazenews.

Selanjutnya, sila baca pendedahan kamikazenews dalam artikel bertajuk “Ini sekolah Melayu, perkataan ‘hindu’ atau ‘kuil’ tidak dibenarkan- Guru Besar SKKU”



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan

Sekianlah artikel Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Guru Besar Rasis Di Sekolah Kebangsaan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/guru-besar-rasis-di-sekolah-kebangsaan.html

Subscribe to receive free email updates: