Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !

Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' ! - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !
link : Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !

Baca juga


Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !


KUANTAN: Majlis Perbandaran Kuantan (MPK) me­rangkul dua pingat emas sempena Konvensyen Pasukan Kecemerlangan Wilayah Selatan 2017, baru-baru ini.

Ketua Seksyen Perhubungan Awam MPK, Izad Zainal Muhammad Safian (foto) berkata, konvensyen itu diadakan di Hotel Ramada Plaza, Melaka pada 1 dan 2 Ogos lalu.

Jelasnya, dua anugerah yang dimenangi pihak berkuasa tempatan (PBT) itu diperoleh oleh Kumpulan Pelangi Kasih dan Kumpulan Gear Mach.

“Sebanyak 77 kumpulan menyertai konvensyen itu dan MPK menghantar dua kumpulan.

“Kumpulan Pelangi Kasih terdiri daripada sembilan ahli hasil gabungan Bahagian Pembangunan Lestari, Jabatan Peranca­ngan Pembangunan MPK dan Pusat Transformasi Bandar (UTC) Pahang, kemenangan diperoleh menerusi tajuk Projek Kegagalan Bantuan Pembangunan Ekonomi Golongan Miskin,” katanya dalam kenyataan di sini hari ini.

Izad Zainal berkata, Kumpulan Gear Mach pula terdiri dari 10 orang kakitangan Bahagian Mekanikal dan Pengangkutan, Jabatan Kejuruteraan MPK .

Menurutnya, kemenangan anugerah emas kumpulan berkenaan adalah menerusi tajuk Kesukaran Kerja-Kerja Menyelenggara Kenderaan Di Luar Depoh. #sumber


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' !

Sekianlah artikel Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Majlis Perbandaran Kuantan MPK Merangkul 'Dua Anugerah Emas' ! dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/majlis-perbandaran-kuantan-mpk.html

Subscribe to receive free email updates: