Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen

Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen
link : Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen

Baca juga


Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
SHAH ALAM: Harga runcit mingguan bagi petrol dan diesel naik mulai tengah malam ini. 
 
Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) mengumumkan kenaikan harga baru petrol itu di laman Twitter sebentar tadi.
 
Bagi tempoh 27 Julai sehingga 2 Ogos, harga runcit bagi RON95 ialah RM2.03 per liter (dari RM1.97 per liter), manakala RON97 adalah RM2.28 per liter (dari RM2.22 per liter), masing-masing mencatatkan peningkatan sebanyak enam sen per liter. 
 
Sementara itu, harga diesel akan meningkat sebanyak tiga sen, menjadikan harga barunya RM1.99 per liter (dari RM1.96 per liter).
 
Mekanisme pengumuman harga bahan api secara mingguan berkuat kuasa sejak April lalu.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen

Sekianlah artikel Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Harga petrol naik enam sen, diesel naik tiga sen dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/harga-petrol-naik-enam-sen-diesel-naik.html

Subscribe to receive free email updates: