Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin

Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin
link : Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin

Baca juga


Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin

ANTARAPOS.COM

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Setiausaha Agung PAS, Datuk Takiyuddin Hassan memaklumkan Presiden, Datuk Seri Abdul Hadi Awang dinasihatkan untuk berehat selama dua bulan oleh doktor.
 
Menurutnya, Hadi ketika ini sedang bercuti dan hanya akan ke Dewan Rakyat jika tahap kesihatannya bertambah baik.
 
"Keadaan kesihatan beliau (Hadi) sudah baik. Tetapi beliau dinasihatkan oleh doktor supaya mengambil cuti panjang kira-kira dua bulan," katanya dipetik Berita Harian Online. 
 
Kelibat Ahli Parlimen Marang itu tidak kelihatan sejak Dewan Rakyat bermula Isnin lalu.
 
Hadi pada 15 Mei lalu dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Institut Jantung Negara (IJN) bagi menjalani pembedahan injap jantung.
 
Hadi bagaimanapun mencuri tumpuan hadirin yang datang ke Himpunan Pertahankan Islam di Kota Bahru minggu lalu, yang mana ia merupakan kemunculan pertamanya selepas menjalani pembedahan berkenaan.
 
Bagaimanapun sebaik sahaja selesai berucap, beliau terpaksa meninggalkan pentas pidato berkenaan atas sebab-sebab kesihatan. 




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin

Sekianlah artikel Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Hadi dinasihat supaya berehat dua bulan lagi - Takiyuddin dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/hadi-dinasihat-supaya-berehat-dua-bulan.html

Subscribe to receive free email updates: