Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat
link : Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Baca juga


Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Salah satu perkara yang paling mengecewakan yang boleh berlaku apabila makan diuar, kita order apa yang kita mahu, tetapi kita terima hidangan yang lain.

Yang peliknya, sebuah restoran ini menawarkan "kesilapan order" kepada para pelanggan mereka. Restoran ini berada di Toyosu, Tokyo dan misinya adalah untuk mengambil pekerja yang menghidapi penyakit Dementia (pelupa/ nyanyok).


Premis restoran ini masih lagi dalam tempoh percubaan dari tarikh 2 Jun- 4 Jun 2017. Kakitangan yang diambil bekerja itu mempunyai masalah dementia yang akan mengambil pesanan yang salah dari para pelanggan.

Tujuan mereka mengambil pekerja dementia ini adalah kerana mereka mahu mencipta persefahaman antara pesakit dementia dan masyarakat di luar sana.

Seorang blogger makanan bernama Mizuho Kudo telah pergi ke kedai makan ini. Beliau memilih untuk order "burger", tetapi beliau mendapati bukan burger yang dapat, beliau dapat "ladu gyoza"."Bukan saja makanan yang dibawa oleh pelayan itu salah, malah makanan yang dibawa itu juga tidak sedap sama sekali" katanya.

Tetapi cara mereka melayan Kudo sangat baik dan penuh dengan senyuman seolah-olah mereka seronok bekerja di "The Restaurant Of Order Mistakes" ini.

Kini, selepas tamat tempoh percubaan, salah satu program lagi bakal dilakukan oleh Tokyo Maggie untuk satu program pada bulan September untuk memperingati pesakit Alzheimer Sedunia pada 21 September 2017 nanti.







✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sNVpYb

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat

Sekianlah artikel Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kedai makan ini menggunakan pelayan yang nyanyok, lihat apa makanan yang pelanggan dapat dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/kedai-makan-ini-menggunakan-pelayan.html

Subscribe to receive free email updates: