15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia

15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia
link : 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia

Baca juga


15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia

Kecantikan pemegang watak sebagai Pemeran Gamora di dalam filem Marvel berjudul Guardians of the Galaxy ini tidak perlu dipertikaikan lagi. Bukan sekadar cantik, bakat lakonannya juga telah diakui dunia.

Penyanyi dan juga isteri kepada penyanyi hip-hop Jay Z ini adalah salah seorang selebriti paling berpengaruh di dunia dengan memiliki jumlah peminat yang berjuta-juta orang ramainya.

Tidak hanya berjaya menjadi seorang pelakon di Hollywood, Union juga dikenali dengan kejayaan beliau menawan hati pemain NBA terkenal Dwayne Wade untuk ia jadikan suami.

Pada tahun ini, pelakon cantik ini tidak hanya mengulangi kejayaan beliau bersama dengan siri televisyen, Empire yang dibintanginya bersama-sama dengan Terrence Howard, namun beliau turut dikatkan berjaya memainkan peranannya di dalam filem Hidden Figure.

Tidak hanya menjadi terkenal kerana lagu-lagu nyanyiannya yang sangat popular, namun Rihanna turut terkenal kerana gaya dan fesyennya yang lain daripada yang lain. Walaupun sering menukar gaya dan warna rambutnya, bekas kekasih Chris Brown ini sentiasa kelihatan elegan dan menawan.

Penyanyi dengan suara seksi dan bermata indah ini menuai kejayaan semenjak penyanyi ramp, Timbaland telah menjemputnya untuk berduet di beberapa lagu. Selain bernyanyi, Hilson juga pernah membintangi beberapa buah fiem sebagai heroin.

Seorang lagi bekas ahli kumpulan Destiny’s Child yang masuk dalam senarai ini adalah Kelly Rowland. Pasti semua setuju jika kecantikan Kelly semakin memancar walaupun usianya meningkat.

Pad akkhir tahun lepas, Alicia Keys telah membuat kejutan apabila beliau tampil di khalayak ramai tanpa mengenakan sebarang mekap. Penyanyi rap dan juga merupakan isteri kepada penyanyi rap, Swizz Beatz ini memang memiliki kecantikan yang semula jadi.

Selebriti yang juga seorang pelakon di dalam filem Marvel, Black Panther ini mendapat perhatian umum kerana masih kelihatan cantik meskipun sudah berusia.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rvjJtW

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia

Sekianlah artikel 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 15 Selebriti Berkulit Hitam Yang Paling Cantik Di Dunia dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/15-selebriti-berkulit-hitam-yang-paling.html

Subscribe to receive free email updates: