Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH

Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH
link : Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH

Baca juga


Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH

Mengapa saya kerap mengkritik pusingan-pusingan U kerajaan PH dan kenyataan menteri kewangan mengenai kedudukan ekonomi negara yang kurang tepat serta bermotif politik sekadar untuk memburukkan kerajaan BN dahulu?

Kerana pelabur-pelabur asing dan tempatan tidak akan yakin dan tidak akan melabur di Malaysia.


Amaran ini dari presiden Persatuan Pelabur Malaysia.

Presiden itu juga berkata pengumuman hutang negara RM1 trilion rekaan PH sendiri yang kurang tepat telah mengejutkan pelabur-pelabur asing dan ialah antara sebab mengapa pelaburan di Malaysia lembab kini.

Oleh : Najib Razak 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH

Sekianlah artikel Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Presiden Pelabur beri AMARAN kesan dasar U-turn sejuta kali PH dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/presiden-pelabur-beri-amaran-kesan.html

Subscribe to receive free email updates: