#Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat

#Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat
link : #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat

Baca juga


#Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat

Setelah berbulan-bulan bertegas bahawa harga barang sudah turun selepas SST menggantikan GST, kerajaan PH akhirnya mengaku kos sara hidup terus meningkat.

Secara tidak terus, PH juga mengaku bahawa GST bukan sebab utama harga barang naik.

Masanya sudah sampai untuk PH meminta maaf kepada semua rakyat Malaysia kerana telah menghasut dan memfitnah selama bertahun-tahun tentang GST siap berguling-guling di jalanraya.

Tetapi sudah terlambat kerana fitnah sudah menang.

Yang paling saya hairan ialah apabila saya baca balik propaganda-propaganda PH sebelum ini, saya tengok ramai juga yang percaya (dan masih percaya) kadar cukai GST ialah +6% +6% +6% iaitu cukai yang berganda-ganda.

Jikalau harga naik +6% +6% +6% kerana GST, mengapa pula harga tidak jatuh -6% -6% -6% selepas GST dimansuhkan?

#Lencun50  #CelahGelegar 

Oleh : Najib Razak 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat

Sekianlah artikel #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel #Lencun50: setelah kencing merata, akhirnya PH mengaku kos sara hidup meningkat dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/lencun50-setelah-kencing-merata.html

Subscribe to receive free email updates: