Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove

Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove
link : Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove

Baca juga


Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove

TAKKAN NAK TENGOK SAJA #ATUKMOVE ?

Oleh: Dr Tanaka Mustafa

1) Tak sabar nak tengok cherita seterusnya. Macam trailer Avengers: Endgame pun ada. Rasa nak tengok apa berlaku seterusnya. Nurul Izzah is not alone. Bukan not alone sebab ada KJ dan Rafizi. 

2) Saya perchaya ini adalah permulaan 'counter attack' terhadap #AtukMove. Mastermind dibelakang 'counter attack' ini tentu tidak mahu tunjuk muka, lalu mencaturkan seolah-olah anak muda yang memulakan agenda tersebut.

3) Dalam permainan catur, pergerakan Rafizi terbatas dek kalah pemilihan. Lalu apakah 'mengorban' buah catur Nurul Izzah itu sesuatu yang biasa, kononnya ia adalah satu bentuk protes atau kecewa?

4) Tidak. Dalam permainan chess professional, andai Queen sekalipun sengaja 'dikorbankan', ia bukanlah move yang boleh dipandang remeh. Barangkali langkah-langkah checkmate sudah hampir. 

5) Akan tetapi berdepan #AtukMove tidak semudah teori. Jika tersilap langkah, Queen terkorban secara sia-sia. Mastermind terdedah akhirnya sebelum sempat checkmate, dan #AtukMove sampai kepada Endgame akhirnya.

Sekian

#CelahGelegar 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove

Sekianlah artikel Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pertemuan Nurul-Rafizi-KJ 'counter attack' terhadap #AtukMove dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/pertemuan-nurul-rafizi-kj-counter.html

Subscribe to receive free email updates: