Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan

Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan
link : Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan

Baca juga


Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan


Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi malam ini mengumumkan dia menyerahkan tugas-tugas presiden Umno kepada timbalannya, Datuk Seri Mohamad Hasan.
Perkembangan ini menyusuli desakan daripada beberapa pihak dalam parti yang mahu beliau berundur selepas beberapa pemimpin negeri dan wakil-wakil rakyat meninggalkan Umno.
Berdasarkan kepada kemelut yang dihadapi oleh parti hari ini, saya mengambil keputusan untuk memberi kepercayaan kepada timbalan presiden untuk menjalankan tugas-tugas sebagai presiden.
“Saya menyeru supaya tiada lagi tindakan keluar parti daripada Ahli-Ahli Parlimen dan Adun-Adun,” katanya dalam kenyataan.
Terdahulu, sayap Pemuda menyarankan Zahid bercuti sehingga kes perbicaraan rasuah selesai. - FMT #CelahGelegar 



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan

Sekianlah artikel Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Akhirnya Zahid serah tugas presiden Umno kepada Mohamad Hasan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/akhirnya-zahid-serah-tugas-presiden.html

Subscribe to receive free email updates: