Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah

Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah
link : Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah

Baca juga


Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah

DAP masih enggan mengaku ataupun sengaja tak mahu faham mengapa kenyataan bersama dikeluarkan empat orang Menteri PH menuduh pihak polis, adalah satu tindakan yang salah.

ADUN DAP ini juga tidak faham bahawa rusuhan yang hari kedua ada perbezaan besar dengan jenayah yang berlaku pada hari pertama.

Beberapa hari dahulu, saya pernah memberi pendapat saya mengenai isu rusuhan kuil :
https://www.facebook.com/najibrazak/posts/10155771789600952

Memahami dan mengakui perbezaan ini adalah penting agar insiden tragis seperti ini tidak lagi berulang pada masa depan. Mereka perlu hentikan polemik polemik politik kerana ia melibatkan keamanan negara.

Oleh : Najib Razak   #CelahGelegar


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah

Sekianlah artikel Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pembunuhan Adib: DAP perlu akui Kenyataan 4 Menteri DAP SALAHKAN Polis, ADUN DAP tindakan salah dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/pembunuhan-adib-dap-perlu-akui.html

Subscribe to receive free email updates: