Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti

Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti
link : Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti

Baca juga


Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti

KENYATAAN MEDIA

1. Bagi pihak Dato Adi Azuan, mantan COO Tabung Haji, saya ingin membuat beberapa penjelasan bagi pihak anakguam saya utk menjelaskan kepada semua Rakyat Hakim Negara yg sedang di momokkan dengan berita berat sebelah oleh media yg di kawal rejim maha zalim.

2. Anakguam kami telah menyerahkan semua bukti komunikasi dengan syarikat kontraktor berkenaan bahawa kos bagi kerja2 pengubahsuaian dapur rumah beliau adalah di tanggung oleh anakguam kami sendiri.

3. Pihak kontraktor juga telah memberikan sebut harga dan butiran perbincangan design semuanya di dokumen kan tidak di buat atas kapasiti jawatan anakguam kami.

4. Anakguam kami juga telah menyerahkan bukti 4 keping cek Maybank kepada pihak kontraktor sbg bayaran perkhidmatannya membuat kabinet dapur.

5. Kesemua cek adalah dari akaun peribadi anakguam kami dan di bayar berperingkat mengikut proses kerja.

6. SPRM walaubagaimana pun di arahkan utk membutakan mata terhadap semua bukti berkenaan dan penyiasatan di buat utk mengaitkan kononnya anakguam kami mendapat khidmat percuma dari kontraktor Tabung haji atas kapasiti jawatannya.

7. Semua saksi kejadian telah di ugut untuk memberikan keterangan palsu terhadap anakguam kami.

8. Kami telah bersedia dengan segala dokumen untuk membuktikan ketidakbersalahan anakguam kami.

9. Kamu boleh membuli kami ketika kamu sedang berkuasa hari ini.

10. Esok belum tahu kamu akan kekal berkuasa.

3.17 pm

Mohd Khairul Azam Bin Abdul Aziz
Peguambela & Peguamcara




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti

Sekianlah artikel Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kenyataan media Peguam mantan COO Tabung Haji: SPRM butakan mata terhadap semua bukti dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/kenyataan-media-peguam-mantan-coo.html

Subscribe to receive free email updates: