[MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’

[MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’ - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’
link : [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’

Baca juga


[MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’


7 Safar 1440H, Selasa – “Ketawa pun ada apabila ultra kiasu DAP mengumumkan Dr Abdul Aziz Bari memperoleh undi terbanyak dan dipilih sebagai Naib Pengerusi DAP Perak,” kata pendakwah bebas, Prof Dr Ridhuan Tee Abdullah.

Beliau berkata, jika perlantikan Aziz Bari sebagai Naib Pengerusi DAP negeri membuktikan parti tamak haloba itu memilih pemimpin berasaskan wibawa, mengapa tidak dilantik menjadi pengerusi.

“Bayangkan jika semuanya Cina campur India sedikit sudah tentu ultra kiasu ini akan dituduh parti cauvinis.

Mahu tak mahu kena pastikan dan rancang ada muka Melayu (Aziz Bari) dipilih yang tidak boleh buat keputusan,” katanya ketika dihubungi Ismaweb.net, hari ini.

Beliau berkata demikian sebagai mengulas perlantikan Aziz Bari, sebagai satu-satunya calon Melayu yang memperoleh undi terbanyak dalam pemilihan Jawatankuasa DAP Perak untuk menjadi Naib Pengerusi DAP negeri yang baharu.

Dalam pemilihan oleh 1,303 perwakilan di Hotel Taiping Perdana di Taiping, Ahli Dewan Undangan Negeri (Adun) Tebing Tinggi itu memperoleh 890 undi, sekali gus mengatasi 23 calon lain yang bertanding.

Menjawab soalan, Ridhuan Tee menegaskan pemilihan sedemikian sebenarnya telah dirancang.

Melayu hanya kosmetik sahaja dalam kalangan ramainya Cina di situ. Lagi pun dengan adanya seorang ini mudahlah lagi untuk mereka menarik lebih ramai Melayu menyertai parti ini.

Sebab itu kita jangan tertipu dengan permainan silap mata berstrategik ini. Malang sungguh kepada orang jika terpengaruh kosmetik yang seorang ini bagi menunjukkan parti ini berbilang kaum,” katanya.


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’

Sekianlah artikel [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’ kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [MELAYU 'HAMBA ABDI'] ‘Melayu kosmetik buat DAP’ dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/melayu-hamba-abdi-melayu-kosmetik-buat.html

Subscribe to receive free email updates: