Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M

Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M
link : Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M

Baca juga


Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M


Dulu sebelum jadi Kerajaan, janji hapus tol. Siap kata kerajaan cuma perlu berapa ringgit je untuk buat sedemikian.

Putar belit setiap hari padahal dia yang beri konsesi berat sebelah. Tapi Kerajaan BN dan saya Najib Razak yang dipersalahkan, walhal hampir setiap tahun saya umum hapus tol di beberapa kawasan.

Hari ini dah jadi Kerajaan, baru cakap mustahil lebuhraya tanpa tol.

Bukan main memekik Puchong dan Simpang Renggam sampai buat video dan poster berjuta-juta orang like dan tonton. Hari ini, apa cerita?

Inilah yang berlaku bila berjanji bukan ikhlas untuk rakyat tapi semata-mata tamakkan kuasa.


Najib Razak



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M

Sekianlah artikel Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Mansuh TOL : Tony Pua, Gobind LAWAN Tun M dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/10/mansuh-tol-tony-pua-gobind-lawan-tun-m.html

Subscribe to receive free email updates: