'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini'

'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini' - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini'
link : 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini'

Baca juga


'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini'


Pemuda Parti Amanah Negara (AMANAH) mengajak orang ramai berkampung di parlimen jika harga minyak naik lagi hari ini.

“Pemuda menyuarakan amaran agar harga bahan api untuk minggu ini diturunkan, sekurang-kurangnya sebanyak 7sen.

“Jika sekali lagi ia naik hingga mencatatkan rekod tertinggi, dengan penuh takzim, kami menjemput seluruh rakyat Malaysia untuk berhimpun di depan Parlimen Malaysia.

“Kita berkampung hingga perdana menteri setuju untuk harga minyak turun dan stabil,” kata naib ketuanya Shazni Munir Mohd Ithnin.

Minggu lalu, harga petrol RON95 naik 7sen dan RON97 naik 6sen kepada RM2.31 dan RM2.60 seliter, sekali gus mencecah paras tertinggi sejak mekanisme penetapan harga mingguan diperkenal pada 20 April lalu.

Sebarang kenaikan baru hari ini akan mencatat rekod baru harga tertinggi.

Harga minyak diumumkan setiap Rabu.

Dalam kenyataannya hari ini, Shazni berkata, kerajaan sekarang telah sampai ke tahap “tuli dan gila terhadap keresahan rakyat”.

Malah, katanya, ia seakan-akan menjadi “hiburan yang mengasyikkan buat penyangak-penyangak di bidai kuasa”.




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini'

Sekianlah artikel 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Kita berkampung di parlimen jika minyak naik hari ini' dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/kita-berkampung-di-parlimen-jika-minyak.html

Subscribe to receive free email updates: