Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur

Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur
link : Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur

Baca juga


Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur

ANTARAPOS

Post Pic
 
 
KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan dua orang pegawainya ditahan dalam operasi Jabatan Siasatan Jenayah Narkotik Kuala Lumpur di sebuah pusat hiburan malam tadi kerana disyaki positif dadah.
 
Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Azam Baki memaklumkan mereka yang ditahan berusia 33 dan 35 tahun itu ditahan selepas menjalani satu pemeriksaan ujian saringan air kencing.
 
“Saya mengesahkan dua pegawai SPRM ditahan dan mereka ditahan reman selama empat hari bermula hari ini sehingga Isnin depan bagi membantu siasatan,” katanya.
 
Azam berkata pihaknya akan memberi kerjasama sepenuhnya kepada pihak polis dan mahu tindakan undang-undang diambil segera kepada mana-mana pegawai SPRM yang terlibat dalam kes penyalahgunaan dadah.
 
Beliau berkata SPRM sebagai sebuah badan yang berintegriti tidak akan berkompromi dengan mana-mana pegawainya yang melakukan kesalahan jenayah.
 
 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur

Sekianlah artikel Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Dua pegawai SPRM ditahan, positif dadah ketika berhibur dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/dua-pegawai-sprm-ditahan-positif-dadah.html

Subscribe to receive free email updates: