DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan

DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan
link : DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan

Baca juga


DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan

 
 


BUTTERWORTH: DAP ditempelak apabila menyenaraikan Lim Guan Eng, yang didakwa di mahkamah, sebagai calon dalam pemilihan semula Jawatankuasa Tertinggi Pusat (CEC), Ahad ini.

Perwakilan DAP Cawangan Bagan Luar, G Asoghan, berkata tindakan Ketua Menteri Pulau Pinang itu yang tetap mahu bertanding dilihat sebagai memalukan dan mencemarkan imej parti.

“Semua orang tahu Guang Eng sedang berhadapan dengan pertuduhan rasuah di mahkamah.

“Jadi mengapa tetap mahu bertanding?.

“Guan Eng sepatutnya mematuhi prinsip Cekap, Telus dan Akauntabiliti (CAT) yang diperjuangkan beliau selama ini. Tetapi nampaknya CAT sudah mati,” katanya pada sidang media di sini, hari ini.

Julai lalu, Jabatan Pendaftaran Pertubuhan (ROS) mengarahkan DAP mengadakan pemilihan CEC yang baharu secara telus bagi membolehkan perwakilan memilih 20 anggota CEC yang sah dan diiktiraf – BH



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan

Sekianlah artikel DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel DAP Parti Dakwa ‘Bersih’ Patut Tolak Orang Kena Tuduh Di Mahkamah Tanding CEC – Asoghan dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/dap-parti-dakwa-bersih-patut-tolak.html

Subscribe to receive free email updates: