Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang

Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang
link : Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang

Baca juga


Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang

Oleh Nur Atiqah Abd Samad
Post Pic
 
 
SHAH ALAM: PAS akan mengerahkan seluruh jentera parti yang terdiri dari Khidmat Malaysia, Petugas Unit Amal bagi membantu mangsa banjir di Pulau Pinang.
 
Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Timbalan Presiden PAS Tuan Ibrahim Tuan Man pagi ini, beliau berkata sebarang sentimen politik perlu diketepikan dan apa yang lebih penting adalah nilai kemanusiaan.
 
"Dalam situasi genting sebegini, semua pihak perlu mengenepikan sebarang sentimen dan memberi fokus bagi menyelamat dan membantu mangsa.
 
"Semoga semua pihak yang terlibat bersabar dan mengutamakan keselamatan," katanya.
 
Katanya lagi, PAS merakamkan ucapan takziah kepada kerajaan Pulau Pinang dan rakyat negeri itu di atas bencana banjir yang melanda. 
 
Ujar beliau yang menyifatkan bencana kemanusiaan merupakan suatu musibah kemanusiaan yang boleh menimpa dimana sahaja dan kepada sesiapa sahaja.
 
Semalam, Pulau Pinang sekali lagi dilanda banjir kilat akibat hujan lebat yang berterusan sejak tengahari.
 
Hujan lebat yang mula turun sejak jam 2 petang turut menyebabkan beberapa kawasan rendah dinaiki air mencecah paras sehingga kira-kira satu meter.
 
Antara kawasan yang terjejas adalah Jalan P Ramlee, Lebuh Carnavon, Lebuh Muntri, Lorong Kinta, Jalan Anson, Lebuh Kimverly, Lebuh McNair dan beberapa kawasan di Seberang Perai



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang

Sekianlah artikel Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Banjir: PAS kerah jentera bantu Pulau Pinang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/11/banjir-pas-kerah-jentera-bantu-pulau.html

Subscribe to receive free email updates: