"Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut"

"Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut" - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut", kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut"
link : "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut"

Baca juga


"Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut"



Sidang Dewan Rakyat hari ini mencuit perhatian apabila perkataan 'kutty' dan mamak menjadi perbualan di kalangan ahli Parlimen.

Ianya dimulakan Ahli Parlimen Baling, Datuk Seri Abdul Azeez Abdul Rahim bangun mencelah bertanyakan soalan kepada Timbalan Menteri Luar, Datuk Seri Reezal Merican Naina Merican berhubung usaha yang digerakkan Malaysia untuk memperjuangkan nasib pelarian Rohingya di Myanmar pada masa depan.

Kemudian, Abdul Azeez juga menggesa barisan ahli parlimen pembangkang supaya menyertai misi kemanusian yang dilakukan kerajaan pada masa depan.

"We have to walk the talk, ikut lah kita pergi Seputeh jangan bising dalam Dewan, mari ikut. 
"Ambil contoh macam PAS, PAS 100 pemimpin ikut, lepas itu saya minta Pakatan Harapan, yang mana kutty tak kutty semua sekali, ikut pergi sana untuk beri bantuan," katanya.

Reezal ketika memberi reaksi tersebut berkata: "Panjang soalan ini, macam itu lah mamak tanya soalan." - MK


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut"

Sekianlah artikel "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut" kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel "Yang mana 'kutty' tak 'kutty' semua sekali ikut" dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/yang-mana-kutty-tak-kutty-semua-sekali.html

Subscribe to receive free email updates: