[VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir

[VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir
link : [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir

Baca juga


[VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir



Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hari ini tampil mempertahankan diri berhubung dakwaan Pengerusi Parti Pribumi Bersatu (BERSATU) Tun Dr Mahathir Mohamad.

Zahid yang juga naib presiden Umno berkata, dakwaan (Mahathir) bahawa beliau mahu menjatuhkan kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak adalah bohong sama sekali.

Sebaliknya dengan tidak menyebut nama bekas pertama menteri itu Zahid berkata, perkara itu dirancang oleh “pemimpin berkenaan” dalam pertemuan.

"Ketika pertemuan saya buat dengan pemimpin berkenaan, ia berlaku dengan keizinan Datuk Seri Najib, 10 hari selepas saya dilantik sebagai timbalan perdana menteri.

"Pemimpin itu menyatakan, beliau telah meminta beberapa pemimpin pembangkang bersama pemimpin Umno untuk buat undi tidak percaya terhadap perdana menteri di parlimen," katanya yang menegaskan turut menyimpan rakaman pertemuan itu.

Bagi bagaimanapun tidak menghuraikan lanjut berkaitan jenis rakaman itu sama ada perbualan suara atau pun video.

“Rakaman itu masih ada dalam simpanan saya dan pihak berkenaan,” katanya.

Beliau berkata demikian ketika menyampaikan ucapan perasmian mesyuarat perwakilan Umno Bahagian Jerlun, Kedah, hari ini.

Terdahulu, Mahathir mendakwa Zahid pernah menemuinya apabila dilantik sebagai timbalan perdana menteri untuk memohon simpati dan sokongan untuk menggantikan Najib.

Zahid berkata, sekiranya undi tidak pecaya melalui parlimen itu gagal, langkah kedua akan dilakukan iaitu mengadakan memorandum raja-raja Melayu untuk meminta Yang di-Pertuan Agong memecat Najib.


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir

Sekianlah artikel [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Zahid dedah ada rakaman pertemuan dengan Mahathir dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/video-zahid-dedah-ada-rakaman-pertemuan.html

Subscribe to receive free email updates: