[VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun

[VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun
link : [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun

Baca juga


[VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun



Video Ahli Majlis Tertinggi Umno Datuk Seri Shahidan Kassim membidas wartawan yang didakwa cuba melaga-lagakannya dengan bekas Perdana Menteri Tun Dr Mahathir Mohamad didapati tersebar semula di facebook.

Ketika ditemu bual oleh wartawan ketika itu, Shahidan dengan sedikit emosi menyatakan bahawa Tun Mahathir adalah idola beliau dan jangan cuba melaga-lagakan mereka berdua.

"Tun adalah idola saya, saya orang kuat Tun. Saya akan menyokong apa saja yang Tun cadang. Saya sangat sayang pada Tun."

"Tun adalah manusia yang Allah bagi cukup luar biasa."

"Dia adalah manusia yang luar biasa. Allah bagi dengan umur yang begini tapi masih mampu memberi pandangan-pandangan" kata shahidan.

Sesi temu bual tersebut sebenarnya berlaku pada Oktober 2013. Oleh itu, timbul persoalan, adakah Shahidan masih menjadikan Tun Mahathir sebagai idola sehingga kini dalam situasi politik yang telah berubah.








Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun

Sekianlah artikel [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] Shahidan: Dr Mahathir idola saya, jangan pelaga saya dengan Tun dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/video-shahidan-dr-mahathir-idola-saya.html

Subscribe to receive free email updates: