Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok

Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok
link : Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok

Baca juga


Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok

Aminuddin sebak melihat keadaan mayat anaknya yang terkorban dalam nahas jalan raya, petang Sabtu. - Facebook/Nur Fitri Damia
Anak kepada Exco Kedah, Datuk Aminuddin Omar maut bersama seorang rakannya selepas kenderaan yang mereka naiki terbabas lalu merempuh pokok di KM 12.7 Lebuhraya Changlun, petang Sabtu.

Dalam kejadian yang berlaku kira-kira pukul 4 petang itu, mangsa, Irfan Aminuddin, 20 dan rakannya, Wan Khuzairi Wan Cik, 27, meninggal dunia akibat tersepit dalam kenderaan tersebut dan mengalami kecederaan parah di bahagian kepala.

Pegawai Perhubungan Awam Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) negeri, Penguasa Bomba Mohamad Mustakim Mukhtar berkata, pihaknya menerima panggilan kecemasan pada jam 4.30 petang berhubung kejadian berkenaan.



Pasukan bomba mengeluarkan kedua-kedua mangsa dari kenderaan yang dinaiki.

“Setiba di lokasi kejadian didapati dua lelaki tersepit dalam kenderaan pikap jenis Toyota Hilux yang dipercayai terbabas dan  melanggar pokok di lebuh raya tersebut.

“Kedua-duanya berjaya dikeluarkan oleh anggota bomba namun disahkan meninggal dunia oleh pasukan perubatan,” katanya.

-mstar


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok

Sekianlah artikel Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Anak Exco Kedah Datuk Aminuddin Maut Kereta Hentam Pokok dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/anak-exco-kedah-datuk-aminuddin-maut.html

Subscribe to receive free email updates: