(((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0

(((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0 - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0
link : (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0

Baca juga


(((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0





Program Nothing to Hide 2.0 yang berlangsung di Shah Alam hari ini bertukar kecoh apabila kasut dan kerusi dibaling di dalam dewan.
Kekecohan bermula ketika seorang peserta bertanya kepada Tun Dr Mahathir Mohamad mengenai peristiwa Memali, apabila tiba-tiba kemudian kasut dibaling ke arahnya.
Keadaan menjadi tidak terkawal apabila ada penyokong bertindak balas dengan membaling kerusi di dalam dewan.
Dalam keadaan kelam kabut itu, Dewan Raja Muda Musa di Kompleks Belia & Kebudayaan, Shah Alam yang menjadi lokasi acara itu juga dibakar dengan suar.
Turut dilaporkan berlaku pergaduhan antara penyokong BERSATU dan pengacau yang tidak dikenali.
Mereka bertumbuk di dalam sehingga keluar dewan sehingga kelihatan beberapa lelaki turut berdarah di muka.
Sekurang-kurangnya dua suar dinyalakan di lokasi berkenaan oleh pihak yang tidak dikenal pasti.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0

Sekianlah artikel (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel (((LIVE))) KERUSI TERBANG, BAKAR SUAR: KEKECOHAN di Nothing To Hide 2.0 dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/live-kerusi-terbang-bakar-suar.html

Subscribe to receive free email updates: