Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017

Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017 - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017
link : Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017

Baca juga


Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017

Mesyuarat Perwakilan Pemuda UMNO Indera Mahkota Pahang hari ini
"Agak pelik dan mengelirukan", itulah kata-kata orang kampung terutama penyokong PAS apabila melihat gelagat pemimpin UMNO peringkat Bahagian yang bermesyuarat pada masa ini.

Tidak pernah berlaku pemimpin UMNO memakai kopiah putih atau baju berwarna hijau semasa mesyuarat perwakilan Bahagian.

Sudah menjadi tradisi orang UMNO akan sentiasa bersongkok dan berbaju Melayu warna Merah atau Biru. Manakala kopiah putih, jubah dan baju warna Hijau amat sinonim dengan PAS dan kedua-dua parti tersebut tidak akan memakai pakaian dengan warna dipihak lawan.

Ada penyokong PAS bertanya, "adakah mereka mahu memikat kita dengan berpakaian begitu?" Penyokong PAS seorang lagi menyatakan "Jangan harap lah aku nak bersama UMNO, sampai kiamatpun aku tidak akan bersama. Amanat Tuan Guru Nik Aziz akan kekal hingga aku mati".

 Beberapa Pemimpin UMNO Ampang memakai BAJU HIJAU semasa Persidangan Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Ampang 2017 yg telah dirasmikan oleh DS Ismail Sabri.


 Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Hulu Langat 2017.





Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017

Sekianlah artikel Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017 kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kenapa KOPIAH PUTIH, BAJU HIJAU, JUBAH warnai Mesyuarat Perwakilan UMNO 2017 dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/kenapa-kopiah-putih-baju-hijau-jubah.html

Subscribe to receive free email updates: