[1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi

[1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi
link : [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi

Baca juga


[1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi




Seorang ahli Parlimen DAP diarah keluar dewan kerana ingkar mendengar arahan Timbalan Speaker Dewan Rakyat, Datuk Seri Ismail Mohamed Said supaya tidak membangkitkan Peraturan Mesyuarat.

Lim Lip Eng bangun mengadu bahawa balasan surat daripada Speaker Dewan Rakyat, Tan Sri Pandikar Amin Mulia untuk membuat usul tergempar mengenai hutang 1MDB kepada IPIC, ditolak.

Ismail menegur Lim berkali-kali supaya duduk namun tidak diendahkan.

Kemudian, Ismail mengarahkan bentara Parlimen agar mengiringi Lim supaya keluar dewan.

http://ift.tt/2fazq8K - Enggan dengar arahan, MP Stampin kena halau

Pada 25 Julai lalu, anggota Parlimen DAP-Stampin, Julian Tan Kok Ping diarah keluar dari sidang Dewan Rakyat apabila beliau berkeras bahawa Menteri Kesihatan Datuk Seri Dr S Subramaniam cuba mengelirukan Dewan Rakyat dengan mendakwa terdapat vaksin anti-rabies yang mencukupi.

http://ift.tt/2hr7HS2 - MP DAP diarah keluar dewan 

Pada Isnin lalu, MP DAP Beruas, Datuk Ngeh Koo Ham juga diarah keluar dewan apabila bangun mendakwa Menteri Kerja Raya Datuk Seri Fadillah Yusof tidak menjawab soalan berhubung kos projek naik taraf jalan dari Manjung ke Taiping. - MK


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi

Sekianlah artikel [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [1MDB] MP DAP kena 'halau' lagi dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/08/1mdb-mp-dap-kena-halau-lagi.html

Subscribe to receive free email updates: