Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM

Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM
link : Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM

Baca juga


Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM


PETALING JAYA: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia(SPRM) berjaya menahan Yang Dipertua Dewan Perniagaan Melayu (DPMM) Negeri Perak, Sabri Ahmad Tah.
Suspek yang berusia 47 tahun itu ditangkap di Ibu Pejabat SPRM Putrajaya, sekitar jam 4 petang, Isnin.

Ketika ini, siasatan yang dilakukan menjurus kepada pendakwaan satu kes rasuah di mahkamah.

Kes tersebut melibatkan projek-projek memajukan tanah di sebuah lokasi di Perak serta pembekalan bahan binaan yang berlaku pada tahun 2014.

Setakat ini, pihak SPRM masih belum melakukan sebarang sitaan membabitkan suspek.
Timbalan Ketua Pesuruhjaya (Operasi) SPRM, Datuk Azam Baki ketika dihubungi mengesahkan tangkapan itu dan berkata, pihaknya melakukan siasatan terperinci susulan penahanan ini.

"Kes ini disiasat mengikut Seksyen 420 Kanun Keseksaan dan SPRM dalam proses merakam percakapan suspek sebelum tindakan lanjut diambil," katanya.
Suspek  dijangka dibawa ke Mahkamah Putrajaya pada Selasa untuk mendapatkan perintah tahanan reman. #sumber



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM

Sekianlah artikel Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Yang Dipertua, Dewan Perniagaan Melayu Malaysia (DPMM) Perak Di Tahan SPRM dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/yang-dipertua-dewan-perniagaan-melayu.html

Subscribe to receive free email updates: