[VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC

[VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC
link : [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC

Baca juga


[VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC



Tindakan sekumpulan anggota Pemuda Parti Pribumi Bersatu (ARMADA) menghantar jemputan kepada Datuk Seri Najib Razak untuk menghadiri forum Nothing To Hide 2.0 bertukar kecoh apabila mereka dihalang oleh Pemuda Umno.

Kira-kira 30 anggota ARMADA pada awalnya berarak dari Pusat Membeli Belah Sunway Putra menuju ke Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bagi menyampaikan jemputan kepada perdana menteri untuk berdebat dengan Pengerusi BERSATU, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun mereka dihalang oleh kira-kira 100 Pemuda Umno hingga menyebabkan berlaku tolak menolak antara mereka.

Dalam kejadian itu, Exco ARMADA, Ashraf Mustaqim mendakwa beliau turut ditumbuk.

Turut kelihatan beberapa anggota polis cuba menghalang dan mengarahkan kedua-dua kumpulan itu supaya bersurai.


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC

Sekianlah artikel [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] "Kau nak tampar aku?" ARMADA-Umno hampir bertumbuk di PWTC dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/video-kau-nak-tampar-aku-armada-umno.html

Subscribe to receive free email updates: