[VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya

[VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya
link : [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya

Baca juga


[VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya



Beberapa anggota Pemuda Umno dan ARMADA Bersatu bertembung di tempat parkir kereta di sebuah pusat beli belah ibu negara, selepas kekecohan di hadapan PWTC berjaya dileraikan pihak polis.

Petang tadi, kira-kira 30 anggota ARMADA mahu menghantar jemputan kepada Datuk Seri Najib Razak untuk menghadiri forum Nothing To Hide 2.0 bertukar kecoh apabila mereka dihalang oleh Pemuda Umno.

Kali ini, keadaan hampir kecoh di tempat parkir apabila Exco Pemuda Umno, Datuk Armand Azha Hanifah 'berperang mulut' dengan Ketua Penerangan ARMADA, Ashraf Mustaqim bagi meminta penjelasan mengenai isu dakwaan memukul.

Bagaimanapun, Ashraf menafikan perkara itu.

Rakaman tersebut dimuat naik di Facebook Armand Azha.

Terdahulu, kira-kira 30 anggota ARMADA pada awalnya berarak dari Pusat Membeli Belah Sunway Putra menuju ke Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bagi menyampaikan jemputan kepada perdana menteri untuk berdebat dengan Pengerusi BERSATU, Tun Dr Mahathir Mohamad.

Bagaimanapun mereka dihalang kira-kira 100 Pemuda Umno hingga menyebabkan berlaku tolak menolak.


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya

Sekianlah artikel [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [VIDEO] ARMADA-Umno bertembung lagi di parkir, ini kesudahannya dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/video-armada-umno-bertembung-lagi-di.html

Subscribe to receive free email updates: