Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !

Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" ! - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !
link : Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !

Baca juga


Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !

PETALING JAYA: Pengerusi Bersih 2.0 Maria Chin Abdullah hari ini membuat laporan polis selepas tingkap kereta sebelah bahagian pemandunya dipecahkan ketika beliau sedang memandu kereta.

Beliau membuat laporan polis terbabit di Balai Polis Kelana Jaya kira-kira jam 8.15 malam tadi.
Menceritakan kejadian terbabit, Maria berkata ketika memandu kira-kira jam 5.20 petang menuju ke Kuala Lumpur, individu tidak dikenali membaling objek dan terkena bahagian cermin sebelah pemandu.
“Cermin kereta saya telah pecah dan retak. Saya tidak mengalami sebarang apa-apa kecederaan,” katanya, dan menambah beliau tidak pasti sama ada individu terbabit mengekorinya atau tidak.
“Kejadian berlaku terlalu pantas,” katanya.
Beliau menambah, sebelum kejadian itu juga terdapat individu menghubungi pejabat Bersih dan menjerit “bodoh” kepada salah seorang kakitangannya.
Maria membuat laporan polis kerana sebelum ini beliau dan keluarga pernah menerima 3 kali ugutan bunuh.
Katanya, kali pertama beliau menerima ugutan bunuh adalah pada 18 Oktober tahun lalu. #sumber


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" !

Sekianlah artikel Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" ! kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tingkap Kereta Kena Pecah, Maria Chin Adullah Buat "Laporan Polis" ! dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/tingkap-kereta-kena-pecah-maria-chin.html

Subscribe to receive free email updates: