Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa

Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa
link : Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa

Baca juga


Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa



Arahan Menurunkan Bendera PPBM oleh Majlis Bandaraya Melaka Amat tidak Beretika dan tidak profesional Salah Tetap Salah Namun Segelintir Anak Muda PPBM Yg Memaki Hamun Pegawai Penguatkuasa Juga tidak beradab dan tidak profesional.

Pegawai2 itu Hanya menjalankan Tugas mengikut arahan semata2.Yg Salah Pemberi Arahan Bukannya Yg Menjalankan Arahan itu.


Kalau DiPenang Bila Pegawai penguatkuasa dimaki hamun oleh Geng UMNO kita marah begitu juga bila Jamal Jamban dan Geng Baju Merah Memaki hamun Pegawai 
Penguatkuasa diSelangor Kita juga Marah dan Sakit hati kini budaya Samseng Jamal Jamban dan Geng Baju Merah mulai digunapakai dan meresap ke Dalam hati dan Jiwa segelintir Ahli PPBM.

Tanyalah TunM Tanyalah TSMY Tanyalah Mukriz Samaada Mereka Bertiga Menyokong Budaya MemakiHamun dan Samseng ini Jawapannya Sudah tentu Mereka Bertiga tidak menyokong sama sekali perbuatan MemakiHamun ala Jamal Jamban ini Jadi Nasihat dan Teguran Anina Saadudin ini amat bernas dan berasas.


InspirasikuMahathir 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa

Sekianlah artikel Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kecoh di Melaka, Bendera BN dibiarkan sekian lama, Bendera PPBM DIARAH Turun oleh Penguatkuasa dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/kecoh-di-melaka-bendera-bn-dibiarkan.html

Subscribe to receive free email updates: