Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas

Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas
link : Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas

Baca juga


Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas

 
Timbalan ketua polis daerah Ipoh berkata, mencacah tatu bertentangan dengan polis yang merupakan pasukan beruniform dan menyebabkan kecacatan dalam keseragaman pasukan keselamatan itu.


polis-malaysia-tattoo


PETALING JAYA: Timbalan Ketua Polis Daerah Ipoh, Supt Abdul Rani Alias berkata, Bukit Aman melarang anggota polis mencacah tatu atau tindakan tegas akan diambil terhadap mereka yang ingkar arahan itu.
 
Beliau dipetik Oriental Daily sebagai berkata, Bukit Aman mengeluarkan notis melarang anggota polis mencacah tatu pada 21 Jun lalu.

Berucap pada perhimpunan bulanan ibu pejabat polis daerah Ipoh pagi tadi, beliau berkata, tatu kini menjadi trend dan umum mengetahui corak tatu ada kaitan dengan budaya serta lambang kongsi gelap.

Oleh itu, katanya, mencacah tatu bertentangan dengan polis yang merupakan pasukan beruniform dan menyebabkan kecacatan dalam keseragaman pasukan keselamatan itu.



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas

Sekianlah artikel Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Polis dilarang bertatu atau berdepan tindakan tegas dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/07/polis-dilarang-bertatu-atau-berdepan.html

Subscribe to receive free email updates: