THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang

THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang
link : THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang

Baca juga


THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang

Disebabkan oleh stesen radio THR Gegar yang memutarkan azan Maghrib lima minit awal daripada waktu sepatutnya, ramai rakyat negeri Kelantan bengang kerana ada sesetengah mereka berbuka puasa awal.

Namun ramai yang tidak berpuas hati dengan THR Gegar dan meminta pihak radio memberi penjelasan mengenai kesilapan itu di laman sosial Facebook THR Gegar.

THR Gegar memberi respon di laman sosial Facebook, menjelaskan mereka mengalami masalah teknikal menyebabkan azan Maghrib diputarkan terlebih awal dari masa yang sepatutnya.

Netizen mendesak supaya THR Gegar membuat permohonan maaf secara terbuka supaya orang lain dapat menerima penjelasan mengenai isu ini tetapi hanya permohonan maaf melalui komen di laman sosial sahaja yang dibuat oleh THR Gegar setakat ini.

Pihak THR Gegar juga menggesa sesiapa yang berbuka puasa mengikut azan Maghrib dari radio itu wajib mengganti puasa dan Nik Mohd Nizam Mohd Nasir, Penolong Pegawai Agama (Dakwah) Jabatan Hal Ehwal Agama Islam Negeri Kelantan turut memberitahu rakyat Kelantan wajib ‘qadha’ puasa jika mengikut hukum mazhab.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Tweet


✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sFO5xc

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang

Sekianlah artikel THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel THR Gegar Putar Azan Awal, Rakyat Kelantan Bengang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/thr-gegar-putar-azan-awal-rakyat.html

Subscribe to receive free email updates: