“Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie

“Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie
link : “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie

Baca juga


“Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie

“Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie

Kalau boleh, Datuk Awie inginkan cahaya mata secepat mungkin. (Gambar: Instagram @mrsalpamalo)

Takdir hidup akhirnya membawa vokalis Wings, Datuk Awie berkahwin buat kali ketiga awal Oktober tahun lalu. Datin Sharifah Ladyana Syed Shamsuddin menjadi insan bertuah yang kembali mewarnai hati pemilik nama penuh Datuk Ahmad Azhar Othman itu.

Lebaran yang bakal hadir tak lama lagi juga ternyata memberi dimensi baru buat Datuk Awie. Tahun ini Datuk Awie beritahu dia akan pulang beraya di Siam bersama isteri tercinta.

Perkahwinan yang sungguh bermakna.

Sempat ditanya apakah isterinya itu sudah mempunyai tanda tanda hamil, pelakon filem Hantu Kak Limah Balik Rumah itu memberitahu belum ada perkhabaran gembira yang mampu membuatkan dia tersenyum riang.

“ Umur pun makin meningkat. Kalau boleh saya memang nak anak lagi dengan kadar segera. Cuma berdasarkan perkahwinan terdahulu, hanya selepas setahun baru soal difikirkan. Mungkin juga hal sama akan terjadi untuk perkahwinan kali ini.

Tidak merancang, berserah kepada rezeki Tuhan.

“Dalam hal itu tidaklah saya merancang. Saya percaya semua itu rezeki-Nya,” kata Datuk Awie.

Syawal yang akan menjelma kelak jelas memberikan pengharapan besar daripada Datuk Awie buat rumah tangganya yang terbaru itu.

“Saya harap syawal ini akan bawa erti yang penuh dalam hidup selain kebahagiaan berpanjangan. Saya pun bukan makin nak muda, inilah saki baki kehidupan saya,” katanya.

Saat diberi penganugerahan yang membawa gelaran Datuk.

Terdahulu pada 17 Jun lalu, Datuk Awie menjayakan persembahan Raikan Ramadan Al Mubarak Bersama Wings and Superfriends. Ia dicetuskan Awie Entertainment Sdn Bhd dengan kerjasama Hotel Premiera KL. Persembahan diadakan di hotel terbabit.

wajah-wajah keluarga bahagia.

“Ini satu pengiktirafan yang bermakna buat Wings kerana tiada kumpulan rock yang pernah diberi peluang untuk berkolaborasi dengan mana mana hotel pada bulan mulia ini.

“Sebelum ini memang tak ada hotel yang menawarkan peluang sama untuk berhibur sambil beramal. Hasil kutipan jualan meja untuk menonton persembahan ini juga akan disalurkan kepada pertubuhan yang memerlukan,” katanya.



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tDuV8r

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie

Sekianlah artikel “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel “Kalau Boleh Saya Memang Nak Anak Lagi.” - Datuk Awie dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/kalau-boleh-saya-memang-nak-anak-lagi.html

Subscribe to receive free email updates: