Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui

Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui
link : Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui

Baca juga


Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui


HULU LANGAT: Segala tanda tanya tentang tanya tentang Taufik Alias, 24, yang dikhuatiri lemas apabila dihanyutkan arus banjir kilat tiga hari lalu terjawab apabila pihak bomba dan keluarga telah menemui mayatnya sebentar tadi.

Komander Operasi, Penguasa Bomba Mohd. Shafiq Ramli berkata, mayat mangsa ditemukan terapung oleh penduduk kampung di Tanjung Niah pada pukul 2.54 petang tadi.

Berita ini turut disahkan oleh sepupu mangsa Emylia Amer di laman Facebooknya, di mana dia menyatakan pihak keluarga dan bomba telah menemuinya tapi dalam keadaan sudah tidak bernyawa lagi.

Mayat Taufiq dikatakan telah ditemui di dalam Sungai Serai berhampiran Tanjung Niah kita-kira 800 meter dari lokasi dia dihanyutkan iaitu di hadapan berhampiran Institut Kemahiran Belia Negara (IKBN) Dusun Tua, petang Jumaat lalu.





Menurut sepupu mangsa itu, jenazah Taufiq akan dihantar ke Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) untuk bedah siasat dan akan dibawa pulang untuk proses pengebumian.

Jumaat lalu, satu rakaman video berdurasi 44 saat telah tular di laman sosial dan menunjukkan mangsa yang kelihatan terkapai-kapai dibawa arus ke arah Sungai Serai, dia cuba diselamatkan namun gagal kerana seluarnya tersangkut pada motosikalnya dan dibawa arus.

Hujan lebat petang Jumaat itu telah menyebabkan paras air sungai itu naik mendadak dan terjadinya banjir kilat. - Siakapkeli.my

Sumber: Mustakim Alias (Abang Mangsa), Utusan Online.

BACA: (VIDEO) "Taufiq Bukan Cuba Selamatkan Motor," Bapa Sangkal Tuduhan Dan Cerita Apa Sebenarnya Terjadi Kepada Anaknya



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tE57sN

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui

Sekianlah artikel Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Taufiq Dah Tiada, Mayat Lelaki Dihanyutkan Arus Deras Di Hulu Langat Jumaat Lalu Sudah Berjaya Ditemui dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/taufiq-dah-tiada-mayat-lelaki.html

Subscribe to receive free email updates: