Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi

Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi
link : Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi

Baca juga


Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi


TALI pinggang khas telah dipasang di atas keretapi oleh Ukraine Railways bagi membolehkan pasangan yang melakukan seks, dapat melakukannya tanpa sakit badan.

Ia didedahkan oleh akhbar Express Magistral.

Laporan itu menyebut bahawa tempat tidur lebih lebar turut diperkenalkan bagi mengelakkan pasangan yang melakukan seks terjatuh ke lantai ketika keretapi terbabit melakukan pergerakan berlebihan.

Menurut jurucakapnya, ia juga bagi menghangatkan lagi pasangan yang bercinta yang mungkin mahu melakukan seks dan dalam masa sama mengelakkan mereka mengalami trauma fizikal dan mental akibat keadaan yang tidak selesa dalam keretapi.

Bagaimanapun tidak diketahui sama ada ia adalah berita yang sahih atau sekadar gurauan.

Dalam pada itu, Menteri Infrastruktur Ukraine, Vladimir Omelyan ketika mengulas mengenainya mencadangkan supaya ketua Ukraine Railways dipecat kerana cadangan tidak masuk akal itu. – MYNEWSHUB.CC


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rLrNGf

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi

Sekianlah artikel Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Tali Pinggang Khas Untuk Seks Dalam Keretapi dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/tali-pinggang-khas-untuk-seks-dalam_19.html

Subscribe to receive free email updates: