AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru

AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru
link : AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru

Baca juga


AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru


SARIKEI: Jawatankuasa pengurusan baru Lembaga Amanah Kebajikan Islam Sarikei (LAKISRI) yang akan dilantik selepas Hari Raya Aidilfitri tahun ini akan ditugaskan kepada usaha mengenal pasti bidang-bidang ekonomi baru untuk diceburi demi memperkasa kedudukan kewangannya.

Jawatankuasa tersebut akan dipengerusikan oleh Menteri Muda Perancangan Bandar, Pentadbiran Tanah dan Alam Sekitar, Datuk Len Talif Salleh menggantikan Speaker Dewan Undangan Negeri (DUN) Sarawak, Datuk Amar Mohammad Asfia Awang Nassar yang telah menerajui LAKISRI lebih 10 tahun lepas.

Menurut Len, jawatankuasa baru itu akan dibarisi muka lama dan baru terdiri daripada anak-anak tempatan yang memiliki pengalaman luas dalam pentadbiran agensi kerajaan dan swasta.

Beliau bercakap kepada pemberita selepas Majlis Khatam Al-Quran Peserta Tadarus dan Penyampaian Sumbangan kepada golongan asnaf di Masjid Al-Muttaqin di sini hari ini.

Lebih RM80,000 sumbangan duit raya LAKISRI diagih kepada 730 penerima dari kalangan golongan asnaf di bandar ini.

Beliau berkata, sumber pendapatan LAKISRI sebelum ini kebanyakannya adalah hasil daripada sewa bangunan kedai milik organisasi tersebut di bandar ini. - BERNAMA


✍ Sumber Pautan : ☕ SARAWAKIANA

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sgns1o

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru

Sekianlah artikel AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel AJK LAKISRI Akan Tumpu Usaha Kenalpasti Bidang Ekonomi Baru dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/ajk-lakisri-akan-tumpu-usaha-kenalpasti.html

Subscribe to receive free email updates: