Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia

Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia
link : Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia

Baca juga


Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia

Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia

18951099_1949526875284788_74390758628631

Setelah hampir seminggu bertarung nyawa, mangsa kes pukul beramai-ramai di Pulau Pinang, T.Nhaveen meninggal dunia di Hospital Pulau Pinang sebentar tadi. Takziah kepada keluarga Mendiang Nhaveen.

Harap Polis Diraja Malaysia ( Royal Malaysia Police ) pastikan mereka yang bersalah menerima hukuman yang setimpal

Kisah Nhaveen Yang Pernah Disiarkan Sebelum Ini..

Diculik dan dipukul sehingga tidak sedar diri dan lebih mengejutkan, mangsa, seorang remaja lelaki berumur 18 tahun didakwa diliwat oleh sekumpulan lelaki menggunakan sesuatu objek yang tidak dikenalpasti.

Mangsa kini berada dalam keadaan mati otak di Hospital Pulau Pinang bertarung nyawa selepas kejadian malam Jumaat lepas. Menurut ahli keluarga, mangsa dan rakannya terserempak dengan kumpulan lelaki berkenaan di Island Glades kira-kira jam 11 malam.

Menurut rakan mangsa, kumpulan lelaki itu memukulnya dengan topi keledar dan menculik serta melarikan mangsa dengan kereta.

Beberapa jam kemudian, mangsa ditemui dalam keadaan tidak sedar diri di dalam kereta yang sama di Minden Heights, kira-kira dua kilometer dari tempat diculik.

Ahli keluarga berkata, pada awalnya pihak hospital memaklumkan bahawa mangsa mengalami kecederaan di bahagian kepala, pinggang dan tangan selepas dimasukkan ke wad kecemasan Hospital Pulau Pinang.

Namun pada hari ini, mereka dimaklumkan bahawa berlaku pendarahan di bahagian dubur mangsa yang menunjukkan kesan koyak disebabkan oleh tindakan liwat. Kesan itu didakwa akibat memasukkan sesuatu objek seperti botol di bahagian sulit mangsa.

Mereka juga mendakwa terdapat kesan lecur di bahagian belakang badan mangsa. Namun pihak hospital masih belum mengeluarkan kenyataan berhubung kejadian berkenaan.

Justeru, pihak keluarga mangsa mendesak siasatan terperinci dilakukan segera dan kesemua suspek ditahan dan dibawa ke muka pengadilan.

Ketua Polis Daerah Timur Laut, Supritenden Anuar Omar dalam satu kenyataan berkata enam suspek telah ditahan setakat ini dan direman selama empat hari untuk membantu siasatan.

Sumber:Penang Kini

Sumber: sehinggit



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2rjN3DS

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia

Sekianlah artikel Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Setelah Hampir Seminggu Bertarung Nyawa Mangsa Kes Pukul Beramairamai dan Liwat Di Pulau Pinang Meninggal Dunia dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/setelah-hampir-seminggu-bertarung-nyawa_15.html

Subscribe to receive free email updates: