Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang

Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang
link : Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang

Baca juga


Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:

Kematian remaja dari Pulau Pinang, T. Nhaveen yang pada mulanya dilaporkan ‘mati otak’ selepas dipukul, diliwat dan dilecurkan ditangisi ramai tetapi yang paling merasakan kesedihan itu adalah rakan karibnya, T. Previin. Previin merupakan individu yang bersamanya ketika mendiang diserang oleh kumpulan pembuli yang telah menyebabkan kematiannya.



Sumber: The Star

Previin turut mengalami kecederaan akibat serangan itu. Dia sedang menjalani pembedahan kerana tulang patah di bawah mata kanannya dan masih tidak sedarkan diri semasa rakan baiknya itu dilaporkan meninggal dunia. Sedihnyaaa…

Menurut The Star, ibunya, K.Kalyani berusia 59 tahun berkata mereka tidak mempunyai pilihan tetapi memberitahu anaknya perkara yang sebenar pada Jumaat malam.

“Previin berkeras mahu melihat Nhaveen dan tanpa henti meminta saya membawanya. Saya tidak mempunyai pilihan tetapi memberitahunya tentang berita kematian Nhaveen pada malam Jumaat. Dia sangat kecewa dan tidak dapat ditenangkan.”

Sumber: New Straits Times

Bapa saudaranya, MGR Devan, 57, memberitahu New Straits Times, “Dia sedang berehat dan bertanya tentang Nhaveen, tetapi kami tidak memberitahunya sehinggalah keesokan hari. Kami teragak-agak kerana tidak mahu dia terlampau mengikut emosi kerana baru sahaja selesai pembedahan.

“Dia sangat kecewa dan sedih dengan kehilangan itu ketika kami memberitahunya. Dia tidak dapat menerima kenyataan dan cuba menahan air mata. Kami terpaksa menenangkannya sehingga dia tertidur.”



Lima suspek berusia di antara 16 hingga 18 tahun dilaporkan terlibat di dalam serangan itu telah ditahan dan pihak polis berkata mereka adalah ‘budak juvana yang sangat jahat’ kerana mereka dipercayai pembuli bersiri yang membuli remaja lain di sekitar kawasan kejiranan Gelugor bermula dari Taman Tun Sardon hingga Taman Buah Pala, lapor Malay Mail.

Sumber: Malay Mail

Ini bukanlah kali pertama polis menerima laporan tentang kegiatan buli mereka.

Seorang pekerja kedai serbaguna berusia 19 tahun pernah membuat laporan polis bulan lalu dan menarik semula laporan itu tiga jam selepas difailkan di Balai Polis Jeutong. Kena ugut lah ni..

Namun, pihak polis berjaya meyakinkan mangsa untuk membuat laporan semula dan siasatan kini sedang dijalankan.

Sebelum kejadian itu berlaku, mendiang Nhaveen dijadualkan akan ke Kuala Lumpur dalam masa beberapa hari untuk menyambung pelajaran di sebuah kolej swasta dalam bidang muzik kerana cita-citanya adalah untuk menjadi komposer.



Sumber: newnownext

Kami turut bersimpati dengan keluarga dan rakan karib mendiang yang kehilangannya akibat perbuatan keji manusia tidak berhati perut. KATAKAN TIDAK KEPADA BULI!

Baca: Remaja Lelaki ‘Mati Otak’ Selepas Dipukul, Diliwat dan Dilecurkan di Pulau Pinang

Rocket WOBDapatkan berita yang paling viral setiap hari:



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tDSb6y

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang

Sekianlah artikel Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rakan Baik Nhaveen Sedih dan Tidak Dapat Ditenangkan Selepas Dapat Tahu Kematian Mendiang dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/rakan-baik-nhaveen-sedih-dan-tidak.html

Subscribe to receive free email updates: