Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama

Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama
link : Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama

Baca juga


Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama

DOHA: Qatar dan Amerika Syarikat (AS) menamatkan latihan ketenteraan bersama yang diadakan di Al-Galayel pada Ahad, latihan yang diselia Menteri Negara Hal Ehwal Pertahanan Qatar, Dr Khalid Mohammed Al Attiyah, lapor agensi berita Qatar (QNA).

Latihan tersebut dibahagikan kepada tiga bahagian, iaitu latihan bersama pasukan khas tentera, operasi khas tentera laut dan operasi tentera udara yang diwakili skuadron helikopter Pasukan Tentera Udara Qatar, serta pasukan khas tentera AS.

Latihan bersama tersebut turut disertai Panglima Pasukan Khas Bersama Brigadier Jeneral Hamad Abdullah Al Fetais Al Marri, wakil Kedutaan AS Brigadier David Parr dan pegawai-pegawai kanan angkatan tentera Qatar dan AS.

-- BERNAMA



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2tDPyl5

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!




Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama

Sekianlah artikel Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Qatar, AS tamatkan latihan ketenteraan bersama dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/qatar-as-tamatkan-latihan-ketenteraan.html

Subscribe to receive free email updates: