Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami

Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami
link : Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami

Baca juga


Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami

MODEL Playboy ini, Xenia Deli, 27, cuba mengejutkan suaminya yang berusia 62 tahun pada hari ulang perkahwinan mereka dengan mengadakan parti, namun malangnya lelaki itu yang juga seorang jutawan tidak dapat menghadirinya.

Ini kerana Ossama Fathi Rabah Al-Sharif yang berasal dari Mesir sering berada di luar negara bagi urusan perniagaan.

Kecewa kerana suaminya tidak dapat pulang, Deli telah berkongsi sekitar majlis ulang tahun perkahwinannya dengan lebih 750,000 peminatnya dalam media sosial.

Ternyata majlis mewah yang diadakan di Santorini itu hanya disambut oleh Deli seorang diri tanpa suami.

Deli, pernah muncul sebagai gadis penghias majalah FHM, GQ, Sports Illustrated, Vogue, Harper’s Bazaar dan Maxim. Dia mencipta nama selepas muncul dalam klip video Justin Beiber’s berjudul What Do You Mean?

Walaupun memiliki suami yang kaya raya namun Deli masih menjadi model dan baru-baru ini dia telah mengejutkan ramai apabila bergambar dengan memakai bikini.

Ia mengejutkan netizen kerana alat sulitnya kelihatan dengan jelas dan memalukan serta tidak menghormati suaminya yang beragama Islam. – MYNEWSHUB.CC

Loading...



✍ Sumber Pautan : ☕ Siakapkeli

Kredit kepada pemilik laman asal dan sekira berminat untuk meneruskan bacaan sila klik link atau copy paste ke web server : http://ift.tt/2sIP5OV

(✿◠‿◠)✌ Mukah Pages : Pautan Viral Media Sensasi Tanpa Henti. Memuat-naik beraneka jenis artikel menarik setiap detik tanpa henti dari pelbagai sumber. Selamat membaca dan jangan lupa untuk 👍 Like & 💕 Share di media sosial anda!



Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami

Sekianlah artikel Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Model Rai Ulang Tahun Perkahwinan Tanpa Suami dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2017/06/model-rai-ulang-tahun-perkahwinan-tanpa.html

Subscribe to receive free email updates: