[TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya

[TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya
link : [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya

Baca juga


[TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya


KUALA LUMPUR: Gerakan Pembela Ummah (UMMAH) akan menganjurkan Solidariti Himpunan Suara Ummah "Justice For Adib" di hadapan Masjid Putra, Putrajaya, Jumaat, 21 Disember lusa.

Himpunan tersebut dianjurkan atas perasaan duka ummah atas kembalinya ke rahmatullah Wira Negara Pegawai Bomba, Muhammad Adib Mohd Kassim, malam kelmarin.

Solidariti UMMAH mengadakan himpunan tersebut berobjektif utama untuk menuntut Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Waytha Moorty Punusamy meletakkan jawatan.

Sehubungan itu, UMMAH bersama NGO-NGO lain yang bersamanya menyeru rakyat untuk beramai-ramai menyertai himpunan tersebut sebagai kebersamaan mengemukakan tuntutan.   #CelahGelegar


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya

Sekianlah artikel [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [TURUN RAMAI2] Solidariti Himpunan Suara Ummah Justice4Adib 21 Dis di masjid Putra, Putrajaya dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/turun-ramai2-solidariti-himpunan-suara.html

Subscribe to receive free email updates: