TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir

TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir
link : TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir

Baca juga


TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir


JOHOR BAHRU: Tunku Mahkota Johor, Tunku Ismail Sultan Ibrahim, hari ini mengingatkan kerajaan untuk berhenti berkempen politik dan memberi tumpuan kepada pembangunan bangsa di negara ini.
Dalam satu kenyataan yang dimuat naik dalam laman Twitter rasminya, Tunku Ismail berkata ini adalah masa kerajaan berusaha melaksanakan dan menyampaikan apa yang dijanjikan kepada rakyat.
“Hari ini kamu adalah kerajaan. Berhenti berkempen, pilihan raya sudah berakhir. Ini adalah masa untuk melaksana dan menyampaikan!
“Jangan alih perhatian ke tempat lain. Cuba gunakan isu lain memperdaya (rakyat). Tumpu kepada pembangunan bangsa,” katanya.
Kenyataan dimuat naik pada jam 6.38 petang itu turut menerima pelbagai reaksi positif yang menyokong dan menyambut baik teguran Tunku Ismail. #CelahGelegar 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir

Sekianlah artikel TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TMJ: ANDA adalah Kerajaan, Henti berkempen, pilihan raya sudah berakhir dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/tmj-anda-adalah-kerajaan-henti.html

Subscribe to receive free email updates: