Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu

Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu
link : Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu

Baca juga


Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu


Tan Sri (Rahim Tamby Chik) akan menyerahkan borang keahlian pada konvensyen ini kepada Presiden Bersatu, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

"Mengikut jadual, sesi penyerahan borang keahlian dan sidang media akan dibuat pada pukul 3.30 petang," katanya.

Rahim merupakan veteran Umno dan juga bekas Ketua Menteri Melaka keenam selain pernah memegang jawatan Naib Presiden Umno..

Rahim ketika dihubungi untuk mengesahkan isu berkenaan memberitahu kemasukan ahli-ahli baharu ke dalam Bersatu termasuk daripada Umno boleh dianggap satu penghijrahan politik seperti hijrahnya Rasulullah dari Mekah ke Madinah.

"Ia satu jihad Islamik dan fardu kifayah demi menyelamat dan mempertahan kuasa politik Melayu di negara ini selagi ada bulan dan bintang,” katanya. - SH   #CelahGelegar 


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu

Sekianlah artikel Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Rahim Thamby Chik pula sertai Bersatu dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/rahim-thamby-chik-pula-sertai-bersatu.html

Subscribe to receive free email updates: