PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara

PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara - Hallo sahabat TIMES NEWS MALAYSIA, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Artis Malaysia, Artikel Bisnis, Artikel Bola Sepak, Artikel Maklumat Terkini Mengenai Melaysia, Artikel Malaysia News, Artikel Malaysia Today, Artikel News, Artikel Perniagaan, Artikel Times News, Artikel Viral, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara
link : PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara

Baca juga


PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara

SUBANG - [DIKEMASKINI] Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad bersama isteri hadir memberi penghormatan terakhir kepada jenazah Allahyarham Muhammad Adib Mohd Kassim, sebentar tadi.

Mahathir tiba kira-kira jam 8.30 pagi tadi di Pangkalan Udara Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia Subang, di sini.

Jenazah Allahyarham Muhammad Adib kemudian diterbangkan ke Kedah untuk dikebumikan di Kampung Tebengau, Kuala Kedah jam 8.50 pagi tadi.

Terdahulu, jenazah Muhammad Adib dibawa keluar dari Institut Perubatan Forensik Negara (IPFN) menggunakan van jenazah Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) diiringi pasukan pengiring JBPM dan Polis Diraja Malaysia.

Sebelum itu, jenazah Muhammad Adib dimandi, dikafan dan disolatkan di pekarangan IPFN yang disertai lebih 50 jemaah terdiri daripada pegawai kanan dan anggota bomba.

Setibanya jenazah Muhammad Adib di Kedah, JBPM akan mengadakan istiadat pengebumian kebombaan sebagai tanda memberi penghormatan terakhir kepada Allahyarham. - SH #CelahGelegar


Appear first on Times News Malaysia


Demikianlah Artikel PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara

Sekianlah artikel PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PM,Tun Mahathir, isteri beri penghormatan terakhir kepada wira negara dengan alamat link https://timesnewsmalaysia.blogspot.com/2018/12/pmtun-mahathir-isteri-beri-penghormatan.html

Subscribe to receive free email updates: